Asistent/ka obchodního týmu

asistent/ka obchodního týmu

Hledá se šikovný/á asistent/ka do obchodního týmu, který pracuje na projektech pro klienty z investičního sektoru. Práce je vhodná pro maminky a tatínky na rodičovské!

Náplň práce

  • kontaktování potenciálních zákazníků telefonicky na základě databáze klientů
  • stručné představení klienta a zaslání prezentační brožury klienta
  • koordinace případných schůzek pro obchodní tým

Co požadujeme?

  • zkušenost s telefonickou komunikací s klientem
  • zkušenost s prací na PC
  • zkušenost s prací v CRM systémech
  • výhodou zkušenosti z obchodu, call centra nebo telemarketingu
  • základní orientace v investičních příležitostech výhodou
  • velmi dobré komunikační schopnosti
  • tah na branku
  • zodpovědný přístup k práci
  • profesionální a příjemné vystupování, které nám pomůže budovat dobré jméno naší společnosti

Co nabízíme?

  • spolupráci na dobu neurčitou
  • časový rozsah min 40 hodin/měsíčně a více
  • práci z domova na dálku
  • odměna formou fixu + success fee
  • pravidelné školení
  • SIM karta pro telefonickou práci z domova
  • přivýdělek vhodný pro rodiče na RD nebo studenty

Jedná se o práci z domova, minimální týdenní úvazek je 10 hodin, s možností flexibilního rozložení během běžné pracovní doby (8-17).

Napište pár řádků, proč byste se chtěli stát součástí našeho týmu a spolu s životopisem pošlete na petra.vokounova@maternum.cz. Do předmětu uveďte „obchodní asistent/ka“. Těšíme se na Vaši odpověď.

Pokud se Vám neozveme do 30 dnů, dali jsme přednost jiným uchazečům. Děkujeme za pochopení.

Další pracovní příležitosti můžete najít zde