Hledá se šikovný/á asistent/ka do obchodního týmu, který pracuje na projektech pro klienty z investičního sektoru. Práce je vhodná pro maminky a tatínky na rodičovské!
Náplň práce
- kontaktování potenciálních zákazníků telefonicky na základě databáze klientů
- stručné představení klienta a zaslání prezentační brožury klienta
- koordinace případných schůzek pro obchodní tým
Co požadujeme?
- zkušenost s telefonickou komunikací s klientem
- zkušenost s prací na PC
- zkušenost s prací v CRM systémech
- výhodou zkušenosti z obchodu, call centra nebo telemarketingu
- základní orientace v investičních příležitostech výhodou
- velmi dobré komunikační schopnosti
- tah na branku
- zodpovědný přístup k práci
- profesionální a příjemné vystupování, které nám pomůže budovat dobré jméno naší společnosti
Co nabízíme?
- spolupráci na dobu neurčitou
- časový rozsah min 40 hodin/měsíčně a více
- práci z domova na dálku
- odměna formou fixu + success fee
- pravidelné školení
- SIM karta pro telefonickou práci z domova
- přivýdělek vhodný pro rodiče na RD nebo studenty
Jedná se o práci z domova, minimální týdenní úvazek je 10 hodin, s možností flexibilního rozložení během běžné pracovní doby (8-17).
Napište pár řádků, proč byste se chtěli stát součástí našeho týmu a spolu s životopisem pošlete na petra.vokounova@maternum.cz. Do předmětu uveďte „obchodní asistent/ka“. Těšíme se na Vaši odpověď.
Pokud se Vám neozveme do 30 dnů, dali jsme přednost jiným uchazečům. Děkujeme za pochopení.
Další pracovní příležitosti můžete najít zde